Blog

Jarná lyžovačka v Telgárte

Prázdninové dni sme zakončili s deckami z Prerodu v krásnom horehronskom prostredí pod Kráľovou holou. Partia dvadsiatich chlapcov, dievčat a ich dospelých vychovávateľov, túžiacich po zimných dobrodružstvách, sa v piatok ráno vybrala do podhorskej obce Telgárt. Ľudia vlakom a výstroj s batožinou autom. Po príchode a ubytovaní sme sa vybrali pozrieť na slnkom zaliaty svah, kde nás čakal vitamín D a krásne zážitky. Po zapožičaní a nastavení zvyšnej výstroje v miestnej požičovni, sme sa vybrali späť na hotel na úvodnú komunitu, kde sme sa spolu s predstavením sa, keďže účastníci boli z rozličných našich skupín, venovali aj rozprávaniu o tom čo nás chráni, dáva nám istotu, aké máme ciele a výzvy a čo nám pomáha správne sa rozhodovať.

Ďalší deň sme začali chutnými raňajkami a „hybáj na svah“. Inštruktori Martin a Ondrej sa ujali našich začiatočníkov a skúsenejší zvyšok išiel s Matúšom, Tiborom a Terkou odskúšať náročnejší svah. Ani sme sa nenazdali zastihlo nás poludnie, posilnenie sa, oddych a „opalovanie sa“. Popoludní sa naši húževnatí ôsmi začiatočníci venovali zdokonaľovaniu svojich zručností, aby na druhý deň mohli zvládnuť zlyžovať v pluhu aj strmší svah, čo sa im aj podarilo.

Po sýtej večeri náš čakal spoločenský večer plný hier, zábavy, radosti a spoločných rozhovorov. Oddýchnutí, aj keď s otlačenými a boľavými nohami sme prelyžovali aj ďalší deň. Večer nás čakal relax v malom hotelovom bazéne. Do tretice všetko najlepšie a tak aj posledný deň nášho pobytu sme po raňajkách a balení prežili na svahu, aby sme tak popoludní, zdravo unavení, dosýta vylyžovaní, obohatení spoločnými zážitkami, pobrali sa domov k našim blízkym.